Poptin blog
  • EN
  • בלוג
  • הטבות
  • << קח אותי ל-Poptin
ראשי  /  SaaS • אנליטיקס ומדידה • בדיקת מיקומים • כללי • קידום אתרים  /  ה(!)כלי לבדיקת מיקומים בגוגל – SEOBOX

ה(!)כלי לבדיקת מיקומים בגוגל – SEOBOX

תומר אהרון אוגוסט 15, 2016 SaaS, אנליטיקס ומדידה, בדיקת מיקומים, כללי, קידום אתרים תשאירו תגובה
כלי בדיקת מיקומים בגוגל

כולנו כבר יודעים שדירוגים גבוהים של האתר שלכם בתוצאות האורגניות של מנוע החיפוש של גוגל במילות מפתח מסחריות, יכולות להניב לעסק שלכם מקור לידים והכנסות רציני. בכדי להתברג בדף הראשון בגוגל, לטפס למעלה במיקומים ולהכניס יותר גולשים לאתר, בעלי עסקים רבים מזמינים שירותים של קידום אתרים אורגני.

מקדמי אתרים רבים, וגם בעלי אתרים שעוקבים אחר המיקומים שלהם בגוגל, משתמשים בתוכנות או כלים לבדיקת מיקומים על בסיס יומי.

בדיקת מיקומים בגוגל

למה להשתמש בכלי לבדיקת מיקומים ולא לבצע חיפוש לבד? יש לכך כמה סיבות:

  1. כאשר אתם גולשים באינטרנט מ-רשת מסויימת, יש לכם IP כלשהו. גוגל מזהה את ה-IP הזה ולאחר מספר מסויים שנראה לגוגל כלא סביר, הוא יחסום את אפשרות החיפוש ויציג לכם CAPTCHA:

captcha

רק לאחר שתמלאו את ה-CAPTCHA נכון תוכלו לעבור לביצוע החיפוש. לפעמים Google מציע את ה-CAPTCHA גם 3 פעמים ברציפות או בתדירות גבוהה יותר בין חיפושים, מה שמקשה על העבודה ועל בדיקת מיקומים בגוגל.

2. סיבה שניה היא שהבדיקה שתבצעו במחשב שלכם היא "משוחדת". במחשב שלכם כבר שמורים קוקיז והיסטוריית חיפושים, העדפות אתרים ואתם כנראה מחוברים לחשבון גוגל שלכם. כל אלו משפיעים על התוצאות שיוצגו לכם לעומת התוצאות שמוצגות לרוב המשתמשים.

3. סיבה שלישית היא כמובן חסכון בזמן ומשאבים. אם יש לכם אתר אחד ואתם רוצים לבדוק מיקומים עבור 5 מילות מפתח פעם בשבוע, אז כנראה שאפשר למצוא לזה תוכנה חינמית או כלי WEB פשוט שיעשה את העבודה בצורה לא רעה.

אם אתם מקדמי אתרים ויש לכם צורך לעקוב אחר עשרות או מאות מילות מפתח של מכמה וכמה אתרים, לא תוכלו לבצע את הבדיקות האלו בעצמכם או עם כלים חינמיים (שרבים מהם גם לא מראים תוצאות מדוייקות ב-Google.co.il וגוגל חוסם אותם מפעם לפעם).

4. בהמשך לנקודה הקודמת, גם אם הצלחתם לבדוק את המיקומים של האתרים שלכם על בסיס יומי, תצטרכו להשקיע עוד זמן ולתעד הכל בטבלת אקסל. הטבלה היא פחות נוחה היות ואי אפשר ברמה הבסיסית לעשות חיפוש לפי תאריכים או השוואת מיקומים בין תאריכים וכדומה.

אז עכשיו תשאלו – איזה כלי לבדיקת מיקומים מומלץ עבורי?

אז קודם כל מה לא? אחרי שבדקנו ועבדנו עם כלים רבים, הבנו שתוכנה לוקאלית שיושבת על המחשב האישי שלכם היא הכי פחות מומלצת. במצב כזה אם יש לכם כמה מקדמי אתרים בחברה, כל אחד יצטרך להתקין את התוכנה במחשב שלו, ולעדכן את הלקוחות ומילות המפתח אצלו, וזה לא יהיה חופף אצל כולם. בנוסף, בד"כ תוכנות לוקאליות הן מיושנות יותר ונתקלנו בכמה תוכנות שגוגל הצליח לחסום לתקופות זמן לא מבוטלות. נקודה נוספת היא שתוכנות לוקאליות בד"כ לא יוכלו לבדוק מאות מילות מפתח ביום, אלא גוגל כבר חוסם אותן אחרי כמה עשרות מילות מפתח, ואז צריך לחכות כמה שעות שהחסימה תשתחרר.

אוקיי, אז מה כן? אנו ממליצים לעבוד עם המערכת של www.seobox.co.il שהיא כלי עבור בדיקת מיקומים בגוגל וגם מעבר לכך. המערכת מציעה כלים נוספים שיכולים להקל על החיים של מקדמי אתרים ובעלי אתרים כמו כלי אופטימיזציה לדפים באתר, כלי זמינות אתרים שמתריע ברגע שהאתר יורד מהאוויר בגלל סיבה כזו או אחרת וכלי מעקב קישורים שמתעד את כל הקישורים שבניתם עבור קידום האתר.

היתרונות של עבודה עם SEOBOX הם שלא צריך התקנה, כל משתמש יכול להתחבר למערכת מכל מחשב, מכל מקום ומכל מכשיר נייד. בדיקת המיקומים מתבצעת באופן אוטומטי ומראה על עליות וירידות בדירוגים. הכלי מאפשר השוואה בין תקופות זמן ותאריכים שונים, תצוגת גרפים עבור כל ביטוי וכן בדיקה של איזה דף מאונדקס לכל ביטוי.

בדיקת מיקומים סאובוקס

הנה דוגמא לתצוגה של מעקב אחר המיקומים של מילות מפתח לאתר מסויים:

תצוגת בדיקת מיקומים

אפשר גם לבחור אם להציג את המיקום הראשוני והמיקום המיטבי או לא. כך נראית השוואה בין תאריכים, כשהעמודה האחרונה השמאלית מראה את המגמה (ההפרש):

השוואה בין תאריכים בבדיקת מיקומים seobox

תומר אהרון
יזם, מייסד משותף של Poptin. מתמחה בשיפור יחס המרה, קידום אורגני, שיווק ברשתות חברתיות וניהול קמפיינים PPC.

כתבו תגובה כאן למטה

תגובות

תגיות: seobox, בדיקת מיקומים, בדיקת מיקומים בגוגל, כלי לבדיקת מיקומים, כלי לבדיקת מיקומים בגוגל, מיקום אתר בגוגל, מיקום בגוגל, סאובוקס
לפוסט הקודם
לפוסט הבא

פוסטים שיכולים לעניין אותך:

  • צ'אט לאתר

    צ'אט וירטואלי מול צ'אט לייב לאתר? מה עדיף?

    12 בפברואר 2025
  • איך לבצע מחקר מתחרים איכותי במסגרת פרויקט קידום אתרים?ֿ

    איך לבצע מחקר מתחרים איכותי במסגרת פרויקט קידום אתרים?ֿ

    4 באפריל 2023
  • design tools

    עשו זאת בעצמכם:21+ כלים שימושיים ליצירת עיצובים מקצועיים בחינם

    11 בספטמבר 2022

פוסטים אחרונים

  • צ'אט וירטואלי מול צ'אט לייב לאתר? מה עדיף?
  • איך לבצע מחקר מתחרים איכותי במסגרת פרויקט קידום אתרים?ֿ
  • עשו זאת בעצמכם:21+ כלים שימושיים ליצירת עיצובים מקצועיים בחינם
  • 21 תוספים לכרום שכל משווק דיגיטל חייב להכיר‎
  • 6 כלים ליצירת ועריכת סרטונים בקלות

קטגוריות

  • CRM
  • eCommerce
  • growth hacking
  • PPC
  • SaaS
  • אבטחת מידע
  • אחסון אתרים
  • אנליטיקס ומדידה
  • אתר רספונסיבי
  • בדיקת מיקומים
  • בניית אתרים
  • דפי נחיתה
  • הדרכות מערכת
  • וורדפרס
  • וידאו
  • חווית משתמש
  • חנות וירטואלית
  • כללי
  • מאגרי תמונות
  • מועדון לקוחות
  • מוצר
  • מיקרו-קופי
  • מיתוג
  • מכירות
  • מספר טלפון וירטואלי
  • מפות חום
  • ניהול עסק
  • סליקת אשראי
  • עיצוב גרפי
  • צ'אט וירטואלי
  • קידום אתרים
  • ראיונות
  • שיווק
  • שיווק במייל
  • שיווק ברשתות חברתיות
  • שיווק שותפים
  • שימור לקוחות
  • שיפור יחס המרה
  • תוכן וקופירייטינג
© כל הזכויות שמורות POPTIN
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn