בעזרת מערכת Poptin תוכלו ליצור פופטינים שישפרו את יחס ההמרה באתר שלכם. אז אילו פופטינים כדאי ליצור ומה אפשר בדיוק להפיק מהם? חילקנו התשובה ל-4 מטרות עיקריות.
הגדלת מכירות
הגדלת רשימת תפוצה
הגדלת כמות הלידים
המלצות תוכן
בכל הפופטינים תוכלו לשנות את הטקסטים, הצבעים, צבע / תמונת רקע וטריגרים לפי רצונכם.
הגדלת מכירות
פופטין טיימר עם קופון הנחה
פופטין עם קופון הנחה שמוגבל בזמן עובד על כמה עקרונות פסיכולוגיים בסיסיים שיגמרו ליותר גולשים לסיים את הרכישה, וימנעו מהם לנטוש ולפחד לפספס את ההטבה.
איך לשלוח את הקופון?
אפשר לרשום את הקופון במסך תודה:
ואופציה נוספת היא לתת את הקופון במייל אוטומטי – באינטגרציה שיש במערכת עם מערכת דיוור כזו או אחרת.
טריגר מומלץ: טריגר יציאה בדף התשלום – כדי למנוע נטישת עגלה.
או בכניסה לאתר כדי לאסוף כמה שיותר כתובות מייל.
פופטין לייטבוקס להודעה על מבצע / אירוע מכירות
ניתן גם לשנות את התמונה לתמונה של אחוזי הנחה או תמונת מוצר.
טריגר מומלץ: זמן שהייה של מספר שניות (3-5 שניות).
פופטין צדדי לאפסייל
בעזרת הפופטין הזה תוכלו לטרגט גולשים שנמצאים בקטגוריות או דפי מוצר מסויימים ולהציע להם אפסיילים בהתאם.
טריגר מומלץ: לפי אחוזי גלילה או זמן שהייה בדפי קטגוריה או מוצר.
שורת בר עם קופון או הודעה על מבצע
שורת בר בחלק העליון או התחתון של המסך. אפשר לחשוף את הקוד ב'מסך תודה', כלומר לאחר שהגולש ילחץ על הכפתור, הטקסט הנוכחי והכפתור יעלמו ויופיע הטקסט של מסך התודה שיכיל את קוד הקופון.
טריגר מומלץ: עם טעינת האתר (זמן שהיה של שניה אחת) בכל דפי האתר
הגדלת רשימת תפוצה
פופטין צדדי גדול להורדת מדריך
גם כאן תוכלו לשנות את התמונה של הספרון ולהעלות במקומה כל תמונה שתרצו.
טריגר מומלץ: לפי אחוזי גלילה (60%-80%) או זמן שהייה בדפי הבלוג.
פופטין ניוזלטר
יש כמובן עוד תבניות מתאימות, אך זו תבנית קלאסית שיכולה להתאים לכל אחד (לאחר שינוי הצבעים בהתאם לצבעי האתר) וניתן למקם בה כמה שדות שתרצו ולהתאים אותה בדיוק לקו העיצובי של האתר שלכם.
טריגר מומלץ: לפי אחוזי גלילה (60%-80%) או זמן שהייה בדפי הבלוג.
בחנויות איקומרס – גם בדף הבית ודפי המוצרים לפי זמן שהיה (3-5 שניות)
מסך מלא
מסך מלא הוא אמנם יותר אגרסיבי, אך אם משתמשים בו בחוכמה וכותבים קופי שתופס את העין, אפשר גם ללכוד לידים ביחס המרה גבוה.
טריגר מומלץ: טריגר יציאה או לחילופין על השניה הראשונה עם האופציה של Welcome screen (שדוחפת את כל התוכן למטה).
שורת בר
בעזרת שורת בר בתחתית המסך תאפשרו לגולשים לקרוא את התוכן שלכם בלי 'להפריע' להם באמצע. אך שימו לב, יחס ההמרה יהיה נמוך יותר מאשר עם פופאפים קלאסיים.
טריגר מומלץ: לפי אחוזי גלילה (60%-80%) או זמן שהייה.
הגדלת כמות הפניות (לידים)
פופטין צדדי ליצירת קשר
את הפופטין הזה תוכלו למקם בכל מקום על גבי המסך וכמובן גם להחליף את התמונה העליונה (למשל לתמונה של אחד מאנשי הקשר אצלכם בחברה).
טריגר מומלץ: לפי זמן שהיה (10-15 שניות), או לחילופין להציג כל הזמן באחת הפינות בכל דפי האתר.
פופטין מובייל להתקשרות
מומלץ להציג את הפופטינים הבאים להתקשרות בכל רגע נתון או לאחר גלילה של X אחוזים מהדף.
פופטין עגול ביציאה
מה שטוב בפופטין הזה הוא שהצורה שלו תופסת את העין. בניגוד לפופאפ מלבני רגיל, פופטין עגול יוצר סקרנות ולא נתפס בשניה הראשונה בעיני הגולש כפופאפ השארת פרטים.
המלצות תוכן
פופטין צדדי להמלצה על תוכן
מומלץ לבנות פופטין עם תמונת נושא ותיאור מושך של המאמר מימין, ולהקפיץ אותו בדפי הבלוג או המאמרים באתר שלכם ברגע שהגולש גלל ל-80% מהדף (סוף המאמר).
פופטין מובייל להמלצה על תוכן
המלצה על תוכן במובייל עם כותרת קצרה וכפתור להמשך קריאה. אפשר גם להפעיל את האופציה של סגירת פופטין אוטומטית לאחר 5 שניות שהגולש לא הקליק.
שורת בר עם כותרת
דומה לפופטין מעל, רק שהפופטין הזה יכול להיות גם בדסקטום וגם במובייל, אך מומלץ להפריד וליצור אחד עם כותרת קצרה יותר במובייל.
פופטין דפדוף
הפופטין הזה מתלבש על הפינה הימנית או השמאלית של האתר שלכם ומדמה מעבר דף בספר.
כמה כללים שחשוב לזכור:
- לא להקפיץ כמה פופטנים במקביל – עדיף להימנע מהקפצה של יותר מפופטין אחד לגולש בכל רגע נתון. תתרכזו בהנעה אחת לפעולה ותאפשרו לגולש לשמור על פוקוס.
- התאימו את המסרים לגולשים שלכם – תוכלו להבדיל בין גולשים שביקרו בדפים שונים, בין גולשים חדשים לחוזרים, בימים בהם ביקרו ולפי התנהגותם באתר, ולהציג לה פופטינים בהתאם.
- אל תחסכו ב-A/B TEST – שינוי של כמה מילים / צבעים או תמונה, יכולים לשנות את אחוזי ההמרה של הפופטין בצורה משמעותית.
רוצים להתייעץ ולקבל עוד השראה? הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו 🙂
בהצלחה!