Poptin blog
  • EN
  • בלוג
  • הטבות
  • << קח אותי ל-Poptin
Home  /  מיקרו-קופי • שיפור יחס המרה  /  איזו גרסה ניצחה? ומי זכתה בספר? כל הפרטים כאן

איזו גרסה ניצחה? ומי זכתה בספר? כל הפרטים כאן

תומר אהרון מאי 29, 2017 מיקרו-קופי, שיפור יחס המרה Comments are off

iחלק בלתי נפרד מיצירת פופאפ ממיר הוא כמובן בחירת המילים הנכונות. בבלוג של Poptin הצגנו עד לפני כמה שבועות את הגרסה הזו:

גרסה צהובה

אמרנו לעצמנו שלא הגיוני שסטארטאפ שעוסק ביצירת ווידג'טים ופופאפים לשיפור יחס המרה, יציג פופאפ עם מיקרו-קופי בינוני מינוס בבלוג שלו. ד"א יחס ההמרה של הפופטין הנ"ל היה נמוך (כצפוי) ועמד רק על 1.75%.

אז התחלנו לחשוב על ניסוחים. כל אחד ניסה למשוך לכיוון שלו ולא הגענו להסכמה על 'הניסוח המנצח'. כל אחד היה בטוח שהניסוח שלו יביא להכי הרבה נרשמים לניוזלטר, אז החלטנו להפוך את זה ליותר מעניין והתערבנו בינינו על פיצה 🍕

מהתוצאות אפשר ללמוד הרבה והחלטנו לשתף את התחרות בפוסט שכתבנו בקבוצת "מיקרו-קופי: כותבים UX".

תחרות

 

בפוסט ביקשנו מכולם להביע את דעתם לגבי הגרסה המנצחת. בין אלו שניחשו נכונה הודענו שנגריל הספר "מיקרו-קופי: המדריך המלא" של כנרת יפרח במתנה.

מיקרוקופי המדריך המלא

 

אלו גרסאות הפופטין והקו המנחה של כל אחד מאיתנו:

גרסת פופטין A
גרסת פופטין A

 

גרסת פופטין B
גרסת פופטין B

 

גרסת פופטין C
גרסת פופטין C

 

ונעבור לתוצאות…!

אפשר להגיד שאני (תומר) בחרתי את המילים בפופטין שלי "לפי הספר". נתתי הוכחה חברתית, הייתי ישיר והסברתי פחות או יותר מה הערך שיתקבל ברגע שמישהו יצטרף לרשימה. כמו רבים אחרים בקבוצת המיקרו-קופי בפייסבוק, הייתי בטוח שאתענג בסופה של התחרות על פיצה מפנקת. אבל…

סיימתי רק במקום השני 😧

🏆 מקום 1 – גל, עם יחס המרה של 2.9% 🏆

    מקום 2 – תומר, עם יחס המרה של 2.5%

    מקום 3 – אבי, עם יחס המרה של 2.3%

 

והנה הלכה לה הפיצה.. גל נוגס בחתיכה האחרונה:

גל פיצה

 

 

והזוכה בספר היא/הוא….

 

 

מה למדנו מכל זה?

  1. בתחילת התחרות הפנימית במשרד אבי דווקא הוביל בפער גדול, ובסוף הסטטיסטיקה התאזנה. לדעתנו אם אנשים נחשפים למשהו חדש ויוצא דופן שמושך את תשומת הלב שלהם, אז יחס ההמרה יהיה בהתאם. אך בכדי לשמור על יחס המרה גבוה כדאי לשנות את הניסוח אחת לתקופה – ממש כמו מודעות ממומנות בגוגל או בפייסבוק.
  2. לא תמיד צריך 'ללכת לפי הספר' (גרסה A) ולפעמים שווה לנסות להיות יצירתיים ולנסות ניסוחים חדשים שקצת שוברים את המוסכמות. כמובן שכדי לקבל תוצאות מהימנות חייבים לבצע כל ניסוי בצורה של A/B Test – כך שלא יהיו הבדלים של ימים / שעות / קהל יעד וכדומה.
  3. מבחינה שיווקית, הפוסט בקבוצה בפייסבוק נחשף להרבה קולגות ואנשים בעלי עניין בתחום הקופי וה-CRO. התחרות השיגה אינג'ייג'מנט של 40 לייקים ומעל 110 תגובות (כולל התגובות על התמונות) וכל זה בפחות מ-24 שעות. למדנו שאנשים אוהבים תחרויות (ופרסים!). אוהבים 'להמר' ולדעת אם צדקו ולהביע את דעתם – וזה טוב לכל הצדדים 🙂

 

 

תומר אהרון
תומר אהרון

יזם, מייסד משותף של Poptin. מתמחה בשיפור יחס המרה, קידום אורגני, שיווק ברשתות חברתיות וניהול קמפיינים PPC.

כתבו תגובה כאן למטה

תגובות

תגיות: מיקרו-קופי, ניוזלטר, פופאפים, תחרות מיקרו קופי
Previous Article
Next Article

Related Posts

  • צ'אט לאתר

    צ'אט וירטואלי מול צ'אט לייב לאתר? מה עדיף?

    12 בפברואר 2025
  • כיצד פופטין עזר לנו בתחום של בניית אתרים? הסקירה המלאה!

    26 במאי 2021
  • כפתורי קריאה לפעולה – 13 טכניקות מטורפות שיקפיצו לכם את אחוז ההקלקה

    13 באוגוסט 2017

פוסטים אחרונים

  • צ'אט וירטואלי מול צ'אט לייב לאתר? מה עדיף?
  • איך לבצע מחקר מתחרים איכותי במסגרת פרויקט קידום אתרים?ֿ
  • עשו זאת בעצמכם:21+ כלים שימושיים ליצירת עיצובים מקצועיים בחינם
  • 21 תוספים לכרום שכל משווק דיגיטל חייב להכיר‎
  • 6 כלים ליצירת ועריכת סרטונים בקלות

קטגוריות

  • CRM
  • eCommerce
  • growth hacking
  • PPC
  • SaaS
  • אבטחת מידע
  • אחסון אתרים
  • אנליטיקס ומדידה
  • אתר רספונסיבי
  • בדיקת מיקומים
  • בניית אתרים
  • דפי נחיתה
  • הדרכות מערכת
  • וורדפרס
  • וידאו
  • חווית משתמש
  • חנות וירטואלית
  • כללי
  • מאגרי תמונות
  • מועדון לקוחות
  • מוצר
  • מיקרו-קופי
  • מיתוג
  • מכירות
  • מספר טלפון וירטואלי
  • מפות חום
  • ניהול עסק
  • סליקת אשראי
  • עיצוב גרפי
  • צ'אט וירטואלי
  • קידום אתרים
  • ראיונות
  • שיווק
  • שיווק במייל
  • שיווק ברשתות חברתיות
  • שיווק שותפים
  • שימור לקוחות
  • שיפור יחס המרה
  • תוכן וקופירייטינג
© כל הזכויות שמורות POPTIN
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn