עולם ה-CRM הוא עולם רחב הכולל בתוכו אפשרויות מתקדמות רבות בעלות גבולות מאוד רחבים. החברות הגדולות בעולם משתמשות משתמשות ב-CRM בדרכים שונות, וכל אחת מתאימה את המערכת לקהל הספציפי שלה. כיוון שמדובר בנושא כ"כ רחב, חשוב להגדיר כבר בתחילת הפוסט במה נדון,
מאיפה הלידים שלכם מגיעים? הדרך הפשוטה לגלות עם מספרים וירטואליים
בעשורים הקודמים הדרך של בעל העסק הממוצע לנטר ולהבין מהם אמצעי הפרסום האפקטיביים ביותר לעסק שלו, כלומר מה מביא לו בסופו של דבר את הפניות שהופכות בחלק מהמקרים לעסקאות סגורות (בפוסט הזה נתייחס לקבלת פניות של לקוחות מתעניינים כמטרת העל