לאחרונה הרבה כתבים ובלוגרים יוצאים בכותרות מפוצצות בסגנון של "גוגל תעניש אתרים שמשתמשים בפופאפים במובייל". במקרה הטוב מדובר בכותרות Click-bate שמטרתן לגרום לכמה שיותר גולשים להכנס לאתר שלהם, ובמקרה הרע מדובר בבלוגרים בלי ידע טכני שהסתמכו על שמועות מפה לאוזן
מקימים חנות באינטרנט? 12+ פלטפורמות eCommerce שחייבים להכיר
למי כדאי לפתוח חנות מקוונת ואיך עושים את זה אם אתם בעלי עסק המוכר מוצרים או שירותים ולכם אתר פיזי אליו מגיעים לקוחות כדאי לכם מאוד לשקול הקמת חנות מקוונת. חנות כזו תאפשר לכם להגיע אל קהל לקוחות רחב (אפילו
תיזהרו: 12 פעולות שיגרמו לגוגל 'להעניש' את האתר שלכם
כל בעל אתר שואף שהאתר שלו יעלה בין חמש תוצאות החיפוש הראשונות (או לפחות בין העשר המוצגות בדף הראשון של תוצאות החיפוש), כשמחפשים ביטויים רלוונטיים לתחום העיסוק שלו כמובן.כדי להגיע למיקומים כאלה מוכרחים להשקיע בקידום אורגני, לערוך מחקר ביטויי מפתח,
15 פרמטרים שמשפיעים על דירוג האתר שלכם בגוגל
כל בעל עסק חולם על זה שהאתר שלו יופיע בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש של גוגל במגוון מילות חיפוש. דירוגים גבוהים במילות מפתח עם נפח חיפושים משמעותי, משמע כמות כניסות גדולה לאתר, משמע יותר הכנסות ורווחים לבעל העסק. אז איך האלגוריתם
צ'קליסט לשיווק באינסטגרם: 7 נקודות חשובות שצריך להכיר לפני שמתחילים
בעקבות הפופולוריות ההולכת וגדלה של אינסטגרם בקרב משתמשי הסמארטפונים בכל העולם, עסקים רבים מעוניינים לפרסם את המוצרים והשירותים שהם מציעים, לקבל חשיפה ולצבור אהדה מצד קהל יעד רלוונטי. אז נכון לאוקטובר 2016, אפליקציית אינסטגרם מציגה את הנתונים הבאים: אפשר
למה אסור לבעלי אתרים לוותר על שיווק באמצעות תוכן
אחד הטרנדים החזקים בתקופה האחרונה הוא שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing) ו-Inboud Marketing בכלל. ברשת בה כבר העיניים של כולנו כבר כמעט מתעלמות באופן מוחלט מבאנרים ופרסומות, היה צריך 'להמציא את הגלגל מחדש' ולהביא גולשים ולקוחות פוטנציאליים לאתר בדרכים אחרות.
משווקי שותפים: 25 כלים שאתם חייבים להכיר לשיווק שותפים בלתי מנוצח
תחום שיווק השותפים הוא אחד התחומים החמים ביותר כיום בתחום הפרסום באינטרנט, ומיליוני משווקים ברחבי העולם התחילו בשיווק שותפים במטרה להגיע לרווחים משמעותיים באמצעות שיווק של מוצרים או שירותים דרך תוכניות שותפים (למשל, תוכנית השותפים המפורסמת של Amazon). משווקי שותפים תמיד ישאפו לייצר
11 צעדים לשיפור חווית משתמש (UX)
כשמדברים על איפיון חווית משתמש יש גישה שאומרת להקשיב למשתמשים הפוטנציאליים ולקהל היעד, ויש גישה שאומרת שכדאי להקשיב לאינטואיציה בלבד ולסמוך רק על דעת המפתחים ומאפייני המערכת. הגישה השניה למעשה אומרת שהמשתמש יודע מה הוא רוצה, אבל לא מה הוא
המדריך למשתמש המתחיל ב-Google Analytics
בניתם אתר חדש, השקעתם המון זמן ומחשבה במראה של האתר, חווית המשתמש, התכנים, התמונות ועוד. לאחר השקת האתר סביר להניח שתגיעו לנקודה שבה תשאלו את עצמכם: "אז… מה קורה באתר שלי?". כל בעל אתר מתחיל לשאול את עצמו בשלב מסוים שאלות
עובדים על סטארטאפ? אלו הדרכים הטובות ביותר לגלות נתונים על המתחרים שלכם
גיליתם בעיה, עלה לכם רעיון, והתחלתם בפיתוח של מוצר שיכול לפתור אותה ועם הרבה התמדה והשקעה גם לנפח לכם את חשבון הבנק. נשמע לכם מוכר? אם אתם עובדים על סטארטאפ, כנראה שקיימים כבר מספר מתחרים שמציעים שירות או מוצר דומה