בעקבות סדרת פוסטים על כרישי הדיגיטל של ארצנו, החלטתי להיפגש עם טל פלורנטין לשיחה קצרה על תהליך Branding ובניית חווית המשתמש שעבר עם המוצר החדש שלו Summurai. למה הראיון הזה כ"כ מרתק? טל ידוע כגורו של חוויית משתמש, והפעם מעבר
מדריך הטמעת קוד פופטין באמצעות Google Tag Manager
אז איך מטמיעים את הקוד של Poptin בעזרת גוגל תג מנג'ר? יש 2 אפשרויות: עם התג המובנה של Poptin: https://tagmanager.google.com/gallery/#/owners/poptins/templates/poptin-tagmanager 2. ידנית עם תג Custom HTML: התחברו לחשבון גוגל תג מנג'ר שלכם לחצו על New Tag לאחר שתלחצו על
רעיונות לפופטינים שישפרו משמעותית את יחס ההמרה באתר שלכם
בעזרת מערכת Poptin תוכלו ליצור פופטינים שישפרו את יחס ההמרה באתר שלכם. אז אילו פופטינים כדאי ליצור ומה אפשר בדיוק להפיק מהם? חילקנו התשובה ל-4 מטרות עיקריות.הגדלת מכירות הגדלת רשימת תפוצה הגדלת כמות הלידים המלצות תוכןבכל הפופטינים תוכלו לשנות את
מניעת טעויות קטלניות בהקמת דפי נחיתה בשיטת Jobs-to-be-Done
הרעיון לפוסט נולד בעקבות התנסות של יותר מחצי שנה בטכניקה שנקראת Jobs-to-be-Done שהרעיון הכללי שלה הוא להבין את המוטיבציות הבסיסיות ביותר של לקוח. בפועל היישום של השיטה עזר לנו להגיע לקהל לקוחות הרבה יותר איכותי בנוסף להגדלה משמעותית ביחס ההמרה.
7+ תוספי נגישות חינמיים (לא רק) לאתרי וורדפרס
אין ספק שהנגשת אתרים היא מצב של Win-Win: מצד אחד, קהל בעל מוגבלות שלא היה נגיש לתוכן שלכם יהיה מסוגל לצרוך אותו. מצד שני, כבעלי אתרים, תוכלו לחשוף את התוכן והשירותים שלכם ללקוחות פוטנציאליים נוספים. הערה חשובה: לא קיים תוסף
Google Tag Manager: כל הסיבות לשימוש במנהל התגים של גוגל שיחסכו לכם כאבי ראש
יש משפט שאומר: "אי-אפשר לרצות את כול האנשים, כול הזמן" אבל כאשר זה נוגע למנהל התגים של Google זה בכלל לא נכון. גוגל מספקת פתרון טוב מאוד לניהול תגים שבעלי אתרים ומשווקים יכולים להפיק ממנו תועלת רבה. למה? כדי להבין
ראיון עם אמיר שניידר: על אסטרטגיית שיווק ומהלכים חזקים בדיגיטל
לקחנו לראיון קצר את אמיר שניידר. בן 35, אבא ל-2 ילדים, מנהל השיווק של קבוצת אלדר העוסקת בתחום הנדל"ן והמייסד של קבוצת הפייסבוק המוצלחת "מנהלי שיווק מצייצים". ספר לנו קצת על העסק, תחום הפעילות ומי קהל הלקוחות שלכם. "קבוצת
המדריך למטרגטים מתחילים בפייסבוק: על קהל יעד, טירגוטים עיקריים ודוגמאות שימושיות
פייסבוק אוספת עלינו המון מידע, הרבה מעבר למידע שאנחנו מספקים לה בהרשמה או בפרופיל האישי. כמפרסמים, זו הזדמנות אדירה לנצל את המידע שפייסבוק מנגישה לנו באמצעות פלטפורמת הפרסום שלה, בכדי להגיע לקהל היעד שלנו בצורה הכי ממוקדת שאפשר. איפה הבעיה?
המדריך המלא ל-Lead Nurturing (טיפוח לידים) בעידן השיווק האוטומטי
בהמשך לפוסט האחרון שכתבנו בנושא מערכות אוטומציה, אני רוצה להרחיב על מושג שנקרא Lead Nurturing. בעברית? אם הייתי צריך לתרגם את המושג הזה לעברית הייתי אומר שזה "טיפוח לידים" / "הזנת לידים" (והכוונה לא להזין אותם ב-CRM). זה לא מושג